Skip to main content

Vanliga frågor och svar

Det går inte att lägga X antal av en produkt i varukorgen?

Vi har inte så många av produkten i lager.

Rea/kampanj men produkten är slut i lager, kommer den in i lager igen under rean/kampanjen?

Troligtvis kommer produkten inte hinna bli påfylld under rean/kampanjen men mejla oss till info@hayhorse.se så kan vi lägga in en order med kampanj pris på ditt konto så skickas produkten/erna så fort dem finns i lager igen.

OBS! Ovan gäller inte alltid då det kan vara kampanj på utgående/kort datum produkter eller liknande. Kontakta oss så ser vi vad som gäller just dina produkter.

Can you ship to other countries than Sweden?

Yes, we can send to countries other than Sweden. We need to register your order manually in order to ship outside Sweden. Contact customer service at info@hayhorse.se and we will help you.

Om en produkt är slut i lager, kommer den fyllas på igen?

Beroende på vilken produkt det gäller så kommer den troligtvis att fyllas på igen. Om du är intresserad av en produkt som är slut i lager kontakta kundservice på info@hayhorse.se så kan vi berätta vad som gäller för just din produkt.

Kan ni beställa hem produkter från något av era varumärken som ni inte har i sortimentet?

Ja, det kan vi. Är du intresserad av en produkt från ett varumärke som vi säljer, men inte har produkten i sortimentet, kan vi oftast göra det.